Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
zdar ludia niekedy v dohladnej dobe by som sa chcel pustiť do prerábky rozšírenie TUNEL z C1 na C2. neviem či to niekedy vydajú ale skúsil by som to prerobiť. Chcel by som aj váš názor počuť alebo prečítať . na internete som našiel zopar obrázkov ktoré by sa hodili ako nová verzia tunela. tak môžme spraviť nejaké to hlasovanie.
prikladám teda návrhy jak by mohol vyzerať tunel.
plus ako by vezerali piktogrami na žetonoch
napísal som som pod obrázky číšla a aj pismená.. neviem či sa dá do prispevku spraviť nejaké to hlasovanie som nenašiel ak by to niekto vedel môže pridať..
Vytvořil jsem ti tam anketu (najdeš při zakládání úplně dole). Jde vytvořit pouze 1 anketa (aspoň myslím, kdyžtak mě opravte), tak jsem to dal všechno do ní. Jinak v tunelech ti chybí č.3.
Já jsem hlasoval pro tunel 1 a 5, piktogram C. Říkal jsem si, že by to chtělo vidět, tak viz příloha - jen 5minutová rychlovka - ještě tam potřeba doladit stíny a trochu přechody, ať to tak nevystupuje z obrázku - opravdu je to jen náhled....
(29.1.2021, 21:07)šmoula Napsal(a): Vytvořil jsem ti tam anketu (najdeš při zakládání úplně dole). Jde vytvořit pouze 1 anketa (aspoň myslím, kdyžtak mě opravte), tak jsem to dal všechno do ní. Jinak v tunelech ti chybí č.3.
Já jsem hlasoval pro tunel 1 a 5, piktogram C. Říkal jsem si, že by to chtělo vidět, tak viz příloha - jen 5minutová rychlovka - ještě tam potřeba doladit stíny a trochu přechody, ať to tak nevystupuje z obrázku - opravdu je to jen náhled....
I think tunnel nr. 5 is the best, but I’m not sure if this drawing really fits with the style design of the Carc tile
(29.1.2021, 21:07)šmoula Napsal(a): Vytvořil jsem ti tam anketu (najdeš při zakládání úplně dole). Jde vytvořit pouze 1 anketa (aspoň myslím, kdyžtak mě opravte), tak jsem to dal všechno do ní. Jinak v tunelech ti chybí č.3.
Já jsem hlasoval pro tunel 1 a 5, piktogram C. Říkal jsem si, že by to chtělo vidět, tak viz příloha - jen 5minutová rychlovka - ještě tam potřeba doladit stíny a trochu přechody, ať to tak nevystupuje z obrázku - opravdu je to jen náhled....
Ty uz si to hodil aj na karty ten tunel????? si uz mohol teda spravit vsetky... ako ked chcel kludne ich mozes ty.. ja este mam inu robotu ttoto som sem hodil aby sa spravilo hlasovanie za najlepsi tunel..
Mne sa paci 5 8 12 ale priklonil by som sa k 12.. je pekne vykresleny ten tunel s tymi drevenymi podperami
A sorac za tie cisla bolo tam este viac tunel ale tie boli fakt sitne a uz som nevedel poprehadzovat cisla (skicar)
Tak lidi spravil som taký rýchly náhľad z hlasovania čo ste robili.. zahlasovalo okolo 25 ľudí... viacerí možno asi nevideli túto tému.
Každopádne som zúžil výber a spravil jak by to mohlo vyzerať... použil som príklad kartičky s Mága a čarodejnice.. čiže znak ši nevšímajte to bude upravené, a budú upravené aj troška tie nábehy cesty do tunela aby to vyzeralo luxusnejšie
Mne osobne sa pozdáva prvý obrázok ktorý celkom pekne ilustruje Tunel. HLASOVANIE JE NA ZAČIATKU(hore) TEJTO TÉMY!!!!
Toto hlasovanie nechám dlhšie. Budem rád aj za prípadne názory detaily a čo vás napadne.
Čiže spúšťam hlasovanie .
I was looking at the C2 art and noticed that Anne Pätzke used a variety of similar elements: there are plenty of kind of houses in villages and cities, numerous wells, lots of people, even the grass on field tiles has many variations. I see no reason why not have more than one kind of tunnel, as long as:
a) fits the stylistic approach of C2
b) it is easy to identify as tunnel by players
As for personal preferences, 1, 5 and C.
Díval jsem se na umění C2 a všiml jsem si, že Anne Pätzke použila řadu podobných prvků: ve vesnicích a městech je spousta druhů domů, mnoho studní, spousta lidí, dokonce i tráva na polních dlaždicích má mnoho variací. Nevidím důvod, proč nemít více než jeden druh tunelu, pokud:
a) odpovídá stylistickému přístupu C2
b) je snadné identifikovat hráče jako tunel