CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x

Mindok release timeline / Časový plán vydání Mindok
téma založeno uživatelem Scott - 26.1.2023, 21:44

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Scott 1
Hello friends! I am wondering if you can help me with some dates. I know that Mindok took over the license to print Carcassonne from Albi and published their first C1 base game in 2005. There were three more printings after this, with the third printing taking place in 2009. I am trying to determine when the second and fourth printings took place.

The second printing from Mindok mentions "over five million games sold" on the front of the box. The back of the box will probably have a copyright year of 2001, but perhaps the rules inside the box will say when they were printed?

The fourth printing from Mindok features the characters on the sides of the box, and a row of meeples across the front. The front of the box also mentions "over seven million games sold". Considering this design matches the identical change in the German and English designs in 2013, I would expect that this fourth printing took place in 2013 or perhaps 2014. Again, I'm hoping the rules inside the box will confirm.

-----

Ahoj přátelé! Chtěl bych se zeptat, zda mi můžete pomoci s některými daty. Vím, že Mindok převzal licenci na tisk Carcassonne od Albi a v roce 2005 vydal svou první základní hru C1. Poté následovaly další tři dotisky, přičemž třetí dotisk proběhl v roce 2009. Snažím se zjistit, kdy proběhl druhý a čtvrtý dotisk.

Druhý dotisk od Mindoku uvádí na přední straně krabice "přes pět milionů prodaných her". Na zadní straně krabice bude pravděpodobně uveden rok copyrightu 2001, ale možná bude v pravidlech uvnitř krabice uvedeno, kdy byla vytištěna?

Na čtvrtém potisku od Mindoku jsou postavy na bocích krabice a řada meeples na přední straně. Na přední straně krabice je také zmínka o "více než sedmi milionech prodaných her". Vzhledem k tomu, že se tento design shoduje s identickou změnou německého a anglického designu v roce 2013, očekával bych, že tento čtvrtý dotisk proběhl v roce 2013 nebo možná 2014. Opět doufám, že mi to potvrdí pravidla uvnitř krabice.

Translated with

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]

(free version)

Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
  Herní plán-DRŽÁK (mapa Německo) Chmura 11 3 222 3.9.2021, 12:19
Poslední příspěvek: Chmura

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)