CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
RÉBUSY Carcass ONE
téma založeno uživatelem šmoula - 31.5.2019, 11:33

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 2 Chmura 8 Curuj 1 danka 1 Eldenroot 6 Kamzik 1 Knorovi 1 Skubin 2 šmoula 13 TomasZez 1
#1
Pokouším se trochu programovat, tak proč neudělat carcassonne pro 1 ?  Pracovní název Carcass ONE (čti Karkas van) Usměvavý . Upozorňuji, že nejsem programátor, takže na to prosím berte ohled Usměvavý

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]


pokud by jste chtěli hrát offline - 

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]



Jedná se o obdobu tetrisu - skládáte dílky a po ukončení nikoliv řady, ale města,cesty a kláštera dané kostičky zmizí a vy získáte body.
Hru je možné vyexportovat na Win,macOS,linux, android a html. Pro vaše potřeby jsem zvolil html ať nemusíte nic instalovat, byť je to v prohlížeči podstatně pomalejší. Doporučuji stáhnout offline verzi (exe, mac nebo apk pro android)
Pokud hrajete na PC, tak levé myšítko pokládá kartičku a pravé otáčí. Na mobilu je to o něco horší a k otáčení slouží šipky pod kartičkou.
Budu rád za Vaše názory a náměty...
Nevíte někdo, jak je to s licencí kartiček ? nebude mě za to HiG uhánět ?
díky Usměvavý

Aktuální verze má:
-Hlavní hru vč. možnosti odeslání/zobrazení skóre
-12 úrovní dobrodružství (na dalších stále pracuji)
#2
Nemám rád ŠMOULU! Velký úsměv Velký úsměv Velký úsměv

Šmoula mě o pár dnů dříve poslal tuto hru k testování! Bohužel je to tak chytlavé, že nad tím strávím několik hodin! Doufám jen, ze se této závislosti brzo nezbavím!

Hra je to velice pěkná a mohu ji jen doporučit! ŠMOULO DÍKY JE TO FAJN ZÁBAVA! Palec nahoru Palec nahoru Palec nahoru
Chmura Zelený meeple
[-] 1x   šmoula
Odpovědět
#3