Provedeno několik změn:
Půlky
- Přidána druhá herní situace k drakovi (Princezna a drak).
- Přidána kartička opatství (Opatství a starosta).
- Upravena herní situace u kopce (Ovce a kopce). Nyní lépe vysvětluje působení kopce na půlené kartičce.
- Upraveny možnosti umístění statku (Opatství a starosta).
Hrady
Zde jsem změnil několik herních situací tak aby lépe seděli s rozšířením Půlky.
- Upravena herní situace věže (Věž).
- Upraveny možnosti umístění statku (Opatství a starosta).
- Upraveny herní situace letce (Létající stroj).
Herní situace s rozšířením Půlky už bych asi nechal tak jak jsou.
Nejlépe bych to působení půlek asi vysvětlil na příkladu s kopcem, kde právě jedna půlená kartička ovlivňuje druhou. Dále by to hodně dělalo problém u létajícího stroje (víc obrázek u kostky 1 – tam by musela být jedna kartička jako 1 a druhá jako 2 teď tam není jasné, která by byla které, což by chtělo určit. Proto bych tu funkci půlek jakoby rozdělil. Při hodnocení oblastí (město, cesta, klášter) by se počítala každá kartička zvlášť a při působení herní prvky by se 2 chvály jako 1 (víc začátek tohoto textu).
Protože jsou tedy půlky nějak vymyšleny, zkusil jsem jim přizpůsobit hrady. Tam to jde vidět na věži a na létajícím stroji. No uvědomuji si, že to teď trošku jde proti nápadům od Chmury - uvidíme.
Komentujte, jak se vám líbí stávající stav
Začínám si uvědomovat, že to není jednoduché a jsem zvědav, jestli se na výsledném sestavení shodneme.