CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x

Návštěvník, dovolujeme si tě pozvat na již 7. oficiální Carcassonne fórum sraz, který proběhne ve dnech od 30.10. do 1.11.2020 v Olomouci. Neváhej a přijď si poměřit své síly v tradičním turnaji, zúčastnit se workshopu výroby kartiček nebo mít možnost získat "oficiální" limitované minirozšíření. To a mnoho dalšího již brzy! Více informací a přihláška v odkazu ZDE. x


Avatar
RÉBUSY Rébus č. 2 - Labyrint
téma založeno uživatelem Eldenroot - 10.4.2016, 22:10
#1
Co něco jednoduššího, ale s novým minirozšířením Labyrint a Německé kláštery?

[Obrázek: GaVOjZj.jpg]

Kolik bodů má hráč?
* červený
* zelený
* modrý
* žlutý

Odpovědi jen a pouze do SPOILERu - kliknout na červený vykřičník v editoru a vložit odpověď mezi 
PHP kód:
[spoiler]VAŠE ODPOVĚĎ[/spoiler

Řešení hádanky:

[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.]

[-] 2x Asusik, peťul
[Obrázek: vBn7y21.png]
#2
Pro tento rébusík by se ještě hodilo přeložit pokročilá pravidla pro Labyrint Mrknutí
[-] 1x Tomáš
Odpovědět
#3
(11.4.2016, 19:22)peťul Pro tento rébusík by se ještě hodilo přeložit pokročilá pravidla pro Labyrint Mrknutí

Posli mi je, prosim, na email... Nechce se mi je hledat a rad je prelozim... Diky predem Usměvavý
Odpovědět
#4
Doplněno řešení :)
[-] 1x peťul
[Obrázek: vBn7y21.png]
Odpovědět
#5
(11.4.2016, 19:22)peťul Pro tento rébusík by se ještě hodilo přeložit pokročilá pravidla pro Labyrint Mrknutí

Jak jsem pravidla pochopil (z řešení rébusu).
Umisťování lupičů: Na každé ze čtyř částí cesty jdoucí z labyrintu může být umístěn jen jeden lupič.
Vlastní labyrint není křižovatkou a po přiložení se na něj může přiložit rovněž figurka lupiče - labyrint vytvoří ze čtyř jedinou cestu.
Labyrint je dokončen pokud jsou uzavřeny všechny cesty jdoucí z labyrintu.

Bodování: Body získává ten, který má převahu lupičů na cestě tvořené labyrintem (pokud je více takových hráčů získají stejně bodů).
Je započítáván jeden bod za každou kartu tvořící cestu s labyrintem.
Navíc jsou hodnoceny zloději, kteří se vyskytují na cestě s labyrintem. Každý takový lupič přináší celkovému vlastníkovy cesty 2 body.
Bodování s rozšířeními: Jedná se o jedinou cestu, proto pokud se někde na této cestě vyskytuje hostinec (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále a na nějakém úseku se nachází hostinec (každá karta je hodnocena 3 body).
Je-li k cestě připojen Německý hrad, jsou za každý připojený hrad přiděleny 3 body.

Prostě spousta bodů tomu, kdo se v tom neztratí. Inu labyrint.  Naštvaný
Odpovědět
#6
Pánové, už se těším až budou zpracovány do češtiny a já si je od vás vytisknu a doplním můj sešit :)
[Obrázek: vBn7y21.png]
Odpovědět
#7
(22.4.2016, 12:17)Asusik
(11.4.2016, 19:22)peťul Pro tento rébusík by se ještě hodilo přeložit pokročilá pravidla pro Labyrint Mrknutí

Jak jsem pravidla pochopil (z řešení rébusu).
Umisťování lupičů: Na každé ze čtyř částí cesty jdoucí z labyrintu může být umístěn jen jeden lupič.
Vlastní labyrint není křižovatkou a po přiložení se na něj může přiložit rovněž figurka lupiče - labyrint vytvoří ze čtyř jedinou cestu.
Labyrint je dokončen pokud jsou uzavřeny všechny cesty jdoucí z labyrintu.

Bodování: Body získává ten, který má převahu lupičů na cestě tvořené labyrintem (pokud je více takových hráčů získají stejně bodů).
Je započítáván jeden bod za každou kartu tvořící cestu s labyrintem.
Navíc jsou hodnoceny zloději, kteří se vyskytují na cestě s labyrintem. Každý takový lupič přináší celkovému vlastníkovy cesty 2 body.
Bodování s rozšířeními: Jedná se o jedinou cestu, proto pokud se někde na této cestě vyskytuje hostinec (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále a na nějakém úseku se nachází hostinec (každá karta je hodnocena 3 body).
Je-li k cestě připojen Německý hrad, jsou za každý připojený hrad přiděleny 3 body.

Prostě spousta bodů tomu, kdo se v tom neztratí. Inu labyrint.  Naštvaný

Ano, po přečtení oficiálních pravidel všechno sedí.  Usměvavý 

Jen podotknu, aby to bylo jednoznačné: Pro účely umisťování lupičů se labyrint a jednotlivá ramena berou za samostatné, nijak se neovlivňující celky. Nicméně, se svým panáčkem se lze běžně připojit jako na každou jinou cestu. Jinak by to bylo vždycky o tom, kdo si první lízne cestičku, která tam pasuje, kdyby na každé z těch cest mohl stát jen jeden.

Ale to vychází i z obrázku rébusu.
Odpovědět
#8
(22.4.2016, 12:17)Asusik Jak jsem pravidla pochopil (z řešení rébusu).
Umisťování lupičů: Na každé ze čtyř částí cesty jdoucí z labyrintu může být umístěn jen jeden lupič.
Vlastní labyrint není křižovatkou a po přiložení se na něj může přiložit rovněž figurka lupiče - labyrint vytvoří ze čtyř jedinou cestu.
Labyrint je dokončen pokud jsou uzavřeny všechny cesty jdoucí z labyrintu.

Bodování: Body získává ten, který má převahu lupičů na cestě tvořené labyrintem (pokud je více takových hráčů získají stejně bodů).
Je započítáván jeden bod za každou kartu tvořící cestu s labyrintem.
Navíc jsou hodnoceny zloději, kteří se vyskytují na cestě s labyrintem. Každý takový lupič přináší celkovému vlastníkovy cesty 2 body.
Bodování s rozšířeními: Jedná se o jedinou cestu, proto pokud se někde na této cestě vyskytuje hostinec (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále (je hodnota karty 2 body); pokud cesta vede ke katedrále a na nějakém úseku se nachází hostinec (každá karta je hodnocena 3 body).
Je-li k cestě připojen Německý hrad, jsou za každý připojený hrad přiděleny 3 body.

Prostě spousta bodů tomu, kdo se v tom neztratí. Inu labyrint.  Naštvaný

 Jdu se pustit do sestavení nějakého uceleného návodu Usměvavý
Odpovědět
#9
Jen dotaz začátečníka -  kartička kláštera se dá přiložit jen rohem ??   ( musela být dána dřív, než ta poslední červeně označená ).
Díky za info
Odpovědět
#10
(16.1.2019, 6:00)dwarfik1 Jen dotaz začátečníka -  kartička kláštera se dá přiložit jen rohem ??   ( musela být dána dřív, než ta poslední červeně označená ).
Díky za info

 Ne určitě nedá! I zde platí pravidlo o přikládání kartiček, tak jak je popsáno v základní hře. Usměvavý

 V prvním příspěvku je chybně uveden název rozšíření, Jedná se o Německé hrady. Mrknutí
[-] 1x dwarfik1
Chmura Zelený meeple
Odpovědět


Pravděpodobně související témata…
Téma Autor Odpovědi Shlédnuto Poslední příspěvek
  RÉBUSY Rébus č. 9 - Základní hra Nová edice Chmura 6 4133 10.8.2017, 22:25
Poslední příspěvek: Chmura
  RÉBUSY Rébus č. 8 - Opatství a starosta peťul 6 5206 28.4.2016, 7:19
Poslední příspěvek: Asusik
  RÉBUSY Rébus č. 6 - 1. a 2. velké rozšíření peťul 2 3445 26.4.2016, 15:03
Poslední příspěvek: peťul
  RÉBUSY Rébus č. 3 - Hrady, katedrály a tunel peťul 2 3499 26.4.2016, 14:19
Poslední příspěvek: peťul
  RÉBUSY Rébus č. 7 - Německé katedrály a hrady II Eldenroot 3 3878 19.4.2016, 18:21
Poslední příspěvek: Asusik



Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)


This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.