Nepřihlášený uživateli, vítej na našem fóru! Pro zpřístupnění všech funkcí, stahování obsahu a přístupu do sekce "Ke stažení" se prosím PŘIHLAŠ nebo ZAREGISTRUJ.
Vítejte návštevníku! Registrovat se
Přihlásit/registrovat se přes:
Konečně jsme mohli zahrát úplně vše, co se u nás sešlo, v jednom velkém spielu .
1. ROZŠÍŘENÍ: Základní hra (s opatem a řekou I.), rozšíření: družina, hostince a katedrály, kupci a stavitelé, trhy v Lipsku, strážní věže, labyrint, věštkyně, hrady. Dále jsme implementovali žetony na kláštery. Startem byla řeka.
2. POČET HRÁČŮ: dva.
3. KOMPATIBILITA: v pohodě bez kolizí. Něco jsem řešil u Lipska (jako nějaký hrad, nebo tak něco), ale protože jsem už zapomněl detaily, tak to asi klaplo na pohodu.
4. PRAVIDLA: dodržovány všude, bez kolizí.
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ: pořád dost dobrý. Hrady se stávají čím dál oblíbenějšími, je faktem, že je-li protihráč "škodič", tak se přes hrady dobře veze s vámi...
Dnes (22.6. 2016) jsme doma hráli hru CARCASSONNE STAR WARS ve které jsme použili dohromady vše co doma máme! tedy základní hru a 1. rozšíření.
1. ROZŠÍŘENÍ: 1. rozšíření
2. POČET HRÁČŮ: Dva
3. KOMPATIBILITA:
-Hratelnost byla velice dobrá a nedocházelo ke kolizím pravidel.
-Při hře byly použity "Šmoulovi stojánky" na karty a figurky se kterými je hra vice variabilní a taktická.
4. PRAVIDLA:
-Na jedné straně jednoduchá, ale měli jsme co dělat, aby jsme použily všechny herní mechanizmy, které hra nabízela.
-Ve hře nedocházelo příliš k soubojům o jednotlivá území a hrálo se spíše strategicky s využitím všech dostupných možností.
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ:
-Hra hodnocená jako velice dobrá, a velmi různorodá (Hrál bych určitě znovu!)
V Pátek (4.1. 2019) jsme doma hráli hru CARCASSONNE ZIMNÍ KRAJINA.
1. ROZŠÍŘENÍ:- Pan perníček 2x (první a druhé vydání)
2. POČET HRÁČŮ: Dva
3. KOMPATIBILITA:
-Hratelnost byla velice dobrá.
-Při hře byly použity "Šmoulovi stojánky" na karty a figurky se kterými je hra vice variabilní a taktická.
4. PRAVIDLA:
-Na jedné straně jednoduchá, ale ve hře nedocházelo příliš k soubojům o jednotlivá území, ale, když bylo k mání velké město neodolal jsem.
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ:
-Hra hodnocená jako velice dobrá, a různorodá (Hrál bych určitě znovu!)
6. BODOVÝ ZISK: Vyhrál ten lepší! (Tedy já!) Ale, je pravda, že jsem měl co dělat abych nebyl poražen!
1.Rozšíření - základ s opatem a sedlákem, řeka, hostince a katedrály, kupci a stavitelé, létající stroje, pořívozy, dopisy
2.Počet hráčů dva +
3.Kompatibilita - bez problémů, start řekou
4.Pravidla - dodržujem zatím bez problémů, ještě to nemáme tak zajeté, takže jsou k ruce
5.Hodnocení hráčů - rozdílné (manželka mi vyfoukla vesměs všechno zboží, neustále dostávala dopisy, já skoro nic, ukončila katedrálu, druhá přišla dva tahy před koncem). Jasně že jsme spokojeni, já až na to skóre.
6.Bodový zisk: 345 :269 (au...)
7:Herní čaas: zapomněli jsme se podívat, ale asi 1,5 hod
8.Poznatky: poprvé jsme hráli stavitele (super), létající stroje padly tak, že jsme je tentokrát nevyužili, dopisy někomu ( ) přinesly spoustu bodů ( ), za 10 dnů naše 29 hra (máme Bigbox v2 od vánoc).
Dnes (23.2. 2020) jsme doma hráli hru CARCASSONNE STAR WARS ve které jsme použili základní hru, Figurkové rozšíření Fantom.
1. ROZŠÍŘENÍ: 1. Oficiální minirozšíření - Fantom
2. POČET HRÁČŮ: Tři (nejmladší hráčce je 6,5 roku)
3. KOMPATIBILITA:
-Hratelnost byla velice dobrá.
-Při hře byly použity "Šmoulovi stojánky" na karty a figurky se kterými je hra vice variabilní a taktická.
4. PRAVIDLA:
-Na jedné straně jednoduchá.
-Ve hře docházelo i k častým soubojům o jednotlivá území (byl jsem často vyzývám na souboj).
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ:
-Hra hodnocená jako velice dobrá(Hrál bych určitě znovu!).
-I nejmladší hráčka s námi vydržela celou dobu hrát! (Byla to její premiéra, do této doby jsme s ní hráli pouze "Děti Ccarcassonne".)
6. BODOVÝ ZISK: 148 (Verunka), 156 (Vojta) a 371 bodů (moje maličkost).
7. HERNÍ ČAS: kolem 1,5 hodiny. Šlo to pomalu, protože jsem občas musel hrál za dva (za naši malou a za sebe).
1. ROZŠÍŘENÍ: 2x základní sada (standard + 10let => dvojnásobná sada meeplů), 1. Hostince a katedrály, 2. Kupci a stavitelé, 5. Král (+lupič), řeka2 a kacíř (bez hraběte), 9. Ovce a kopce, Oslava, Škola, Růžice1, Půlky1, Labyrynt (a druhá sada počítání bodů 50/100)
2. POČET HRÁČŮ: Tři
3. KOMPATIBILITA:
-Hratelnost byla dobrá. Jen na začátku už leží dost kartiček (standardní startovací, škola, růžice a pramen řeky, se kterou se začíná)
4. PRAVIDLA:
-historicky jsme nehráli všechny pravidla kvůli dětem a nyní zjišťujeme, že spoustu pravidel vůbec nepoužíváme a postupně je zařazujeme
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ:
-No, ten nejmladší vždycky špatně nese, když se mu někdo snaží vzít město, nebo mu ho uzavírá kvůli surovinám
Minulý týden bylo o víkendu ošklivo, tak jsme zkusili hrát se vším, co jsme měli rozbalené (některá rozšíření byla tenkrát ještě ve folii a fotila se pro Carcapedii ):
STANDARDNÍ CARCASSONNE V PŮVODNÍM DESIGNU:
1. ROZŠÍŘENÍ:
2x základní sada (standard + 10let => dvojnásobná sada meeplů) + komplet Kolo osudu (ale bez jejich figurek) , 1. Hostince a katedrály, 2. Kupci a stavitelé, 3. Princezna a drak, 5. Král (+lupič), řeka2 a kacíř (bez hraběte), 9. Ovce a kopce, Oslava, Škola, Růžice2, Půlky1, Labyrint, Games Quaterly, Věštkyně, Fan rozšíření Labyrinth a Studny (+ 2 dodatečné sady počítání bodů 50/100)
2. POČET HRÁČŮ: Tři
3. KOMPATIBILITA:
- Hratelnost byla dobrá. V jednu chvíli mi došli meeplové. Na tři sady a hromadu rozšíření je asi potřeba opravdu 3 sady meeplů.
- všechny startovní kartičky rozestavěné kolem kola osudu tak, aby nebyla uzavřená žádná cesta ani město.
4. PRAVIDLA:
- Snažíme se, aby jsme hráli co nejvíce pravidel, ale pořád některá nebereme v potaz, nebo na ně zapomeneme, kolize jsme nezaznamenali. Krále a loupeživého rytíře jsme nakonec nevyhodnocovali, ten poslední neměl ani jednu kartu.
5. HODNOCENÍ HRÁČŮ:
- Dobrý, trvalo to dlouho, kdy si to všechno zahrajem zase :) (Takže to vidím na další, ještě větší, mega hru, protože mi zatím tady zas něco nového přistálo )
6. BODOVÝ ZISK: : 668, : 579, : 523
7. HERNÍ ČAS: kolem 5 hodin, ale bylo tam hodně odbíhání.