96 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:57
3/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
Ahoj, mám velký problém, asi před měsícem jsem si objednal (omylem) jistou položku ze stránky hans um gluck, psal jsem na dva emaily, z jednoho my odepsaly, že je to špatná adresa a u druhého my neodepsaly, neporadíte mi prosím co mám dělat?
3 080 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:3 255
2/2014 Registrace:
South Moravian (Czechia)
No pokud jsi jim v mailu napsal tolik pravopisnych chyb jako zde v tvem prispevku, tak se nedivim ;)
Zpet k veci - na PayPal otevri spor o vraceni penez, PayPal to vyresi za tebe. Pokud jsi to platil kreditkou, tak musis psat znovu a nejlepe v nemcine.
Me od tama chodi veci docela casto a nikdy nebyl problem, ba naopak to vzdy prislo do 4dnu a perfektne zabalene vcetne bonusu :)
96 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:57
3/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
Promiň za chyby. Já jsem ještě nezaplatil a platit ani nechci. Asi jim to leží na skladě.
Nevíš kolik je tam stornopoplatek?
3 080 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:3 255
2/2014 Registrace:
South Moravian (Czechia)
No tak to neplat, stejne oni to nebali ani nepripravi dokud jim nezaplatis :) nech to plavat
96 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:57
3/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
Víš to jistě, jestli jo tak ti moc děkuju.
3 080 Příspěvky:
Poděkování obdrženo:3 255
2/2014 Registrace:
South Moravian (Czechia)
Pravděpodobně již vyřešeno, uzavírám :)