CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
Rozšíření ORLOJ
téma založeno uživatelem Chmura - 12.6.2020, 23:09

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 4 Chmura 10 Eldenroot 2 šmoula 4 Tereza Turková 1
#11
(22.6.2020, 17:31)Tereza Turková Napsal(a): Nápad:

Anděl - hráč vybere jednoho z protihráčů, který může umístit svou figurku na hrací plán, i když není zrovna na tahu.  
Smrt - hráč vybere jednu figurku protihráčů, "která musí zemřít". Tzn. vrací se do zásoby daného protihráče.

 Proč ne! Zní to zajímavě. Palec nahoru
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#12
Lakomství: hráč si vybere jednoho protihráče a tomu sebere 2 body které sobě přidá.
Štědrost: všem ostatním hráčům se přidají 2 body, ale aktivní hráč může za svoji štědrost hrát ještě jednou .

Body jsem jen plácnul, můžou se ve finále lišit

Jinak teda obrázky v hodinách jsou moc povedené...

​​​​​​Na kartu bych přidal ještě jednu cestu -přijde mi, že jich tam je málo..
Odpovědět
#13
Ohohoho, tak to bude dobre rozsirenie Mrknutí Anjel by som mozno trocha pomenil, aby to nebolo ze konkretny hrac, mozno ze sa musi hodit kocka a ten kto hodi najviac, tak ten to dostane, pri zhode, ti co maju najviac haci dovtedy kym sa neurci vytaz.
Odpovědět
#14
Na startovní kartě přidána další cesta. Mrknutí Může být?

 -Jsem moc rád, že se obrázky líbí! Nebylo ani trochu lehké vymyslet předlohy. Za nakreslení děkuji mojí dceři!

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#15
Tak jsem dnes začal s výrobou rozšíření na sraz!

 -Zadní strany start karty mám nalepeny a vyřezány. (V příloze přidán obrázek rubové strany, aby jste se mohli těšit!). Mrknutí

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#16
Zde jsou navrhované akce přesýpacích hodin:

PÝCHA -
SKROMNOST -

LAKOMSTVÍ - Hráč si vybere jednoho protihráče a tomu sebere 5 bodů které sobě přidá.
ŠTĚDROST - Všem ostatním hráčům se přidá 5 bodů, ale aktivní hráč může za svoji štědrost hrát ještě jednou.

ANDĚL - hráč vybere jednoho z protihráčů, který může umístit svou figurku na hrací plán, i když není zrovna na tahu. 
SMRT - hráč vybere jednu figurku protihráčů, "která musí zemřít". Tzn. vrací se do zásoby daného protihráče.

ZÁVIST - První hráč ztratí 10 bodů (ihned si je odpočte na počítadle bodů).
SOUCIT - Poslední hráč získá 10 bodů (ihned si je započítá na počítadle bodů).


Případná další úprava a návrhy vítány!
Chmura Zelený meeple
[-] 2x   Eldenroot, Petr Blanc
Odpovědět
#17
No to zneje tak dobre, ze mi nic nepada Mrknutí
Odpovědět
#18
Je výhodné někdy neprovést obě akce?
Za mě bych dal jen 1. nebo 2. akci...
Potom by pýcha / skromnost mohla fungovat tak, že hráč dá figurku z hodin osudu do některé z oblasti a to takto: na "stojáka" - pýcha... Po uzavření 3 body za kartičku, nehledně na to co je to za oblast (cesta, město, s hostincem, s katedrálou) .. Nebo na "ležáka" -skromnost - 1 bod za kartičku v oblasti, nehledně na to co je to za oblast.
Pokud by se oblast ukončila nebo by se mělo figurkou po hodinách pohybovat, tak by figurky šla zpátky na hodiny osudu pokračovalo se dále...
Odpovědět
#19
Neviem to uz mi pripomina Wheel of Fortune, ci?
Odpovědět
#20
(25.6.2020, 10:33)Bumsakalaka Napsal(a): Neviem to uz mi pripomina Wheel of Fortune, ci?

Přiznávám, že na první pohled se podobnost může jevit, ale hodiny osudu mají:
-jiný rozměr
-figurka na hodinách chodí jiným způsobem
-prvky jsou jiné

Až si rozšíření zahrajeme, tak budeme vědět více, resp. které je lepší  Mrknutí
[-] 1x   Bumsakalaka
Odpovědět




Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)