CarcassonneCZE @CarcassonneCZE Discord RSS

Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x


Avatar
Rozšíření ORLOJ
téma založeno uživatelem Chmura - 12.6.2020, 23:09

Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků]
Bumsakalaka 4 Chmura 10 Eldenroot 2 šmoula 4 Tereza Turková 1
#1
Rozšíření ORLOJ

-Na 6. sraz bych rád vytvořil opět tématické rozšíření, které se bude týkat staré Prahy. Tentokrát jsem zvolil Pražský orloj. Rozšíření by mělo obsahovat 6 kartiček krajiny s městem a orlojem. Dále to bude karta 4x4 rozdělaná na 8 výsečí, které budou určovat různé akce, které se budou týkat jednoho, nebo několika hráčů. Po výseči se bude pomocí herní kostky pohybovat figurka.

-Kartička s orlojem se bude umisťovat podle běžných pravidel. Pokaždé, když některý z hráčů rozšíří město ve kterém je umístěna kartička s orlojem hází kostkou, která určí kam figurka doběhne na "hodinách osudu". V konečném bodování města přináší orloj dalších +5 bodů pro vlastníka tohoto města.

Jednotlivé figury na orloji symbolizují:
PÝCHU
LAKOMSTVÍ
SMRT (pomíjivost času)
ZÁVIST - akce: První hráč ztratí 10 bodů (ihned si je odpočte na počítadle bodů)
SOUCIT - akce: Poslední hráč získá 10 bodů (ihned si je započítá na počítadle bodů)
ANDĚL
ŠTĚDROST -
SKROMNOST

Poznámka:
-Toto je zatím samozřejmě jen nástřel a nebráním se žádnému dobrému nápadu u jednotlivých akcí "hodin osudu". A samozřejmě uvítám každý dobrý nápad na vylepšení tohoto rozšíření.
Mrknutí
Chmura Zelený meeple
#2
Normalne zacinam lutovat, ze neviem dojst ;-(
[-] 1x   Petr Chytka
Odpovědět
#3
Tady je ukázka jak by mohla vypadat karta s "Hodinami osudu". Zde je karta ještě bez jednotlivých symbolů. Na každých přesýpacích hodinách bude jeden ze symbolů. Vždy to bude protiklad.

Pýcha - Skromnost, Lakomství - Štědrost, Závist - Soucit, Smrt (pomíjivost) - Anděl (věčnost)

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#4
(13.6.2020, 2:27)Chmura Napsal(a): Tady je ukázka jak by mohla vypadat karta s "Hodinami osudu". Zde je karta ještě bez jednotlivých symbolů. Na každých přesýpacích hodinách bude jeden ze symbolů. Vždy to bude protiklad.

Pýcha - Skromnost, Lakomství - Štědrost, Závist - Soucit, Smrt (pomíjivost) - Anděl (věčnost)

A v které edici se toto rozšíření bude prodávat? Doufám že v nové Usměvavý vypadá lákavě a díky této velké kartě se to vyrovná klasickým rozšířením a ne jenom jedné promo kartičce Usměvavý ale palec nahoru  Palec nahoru
Odpovědět
#5
Pěkný nápad
[-] 1x   Chmura
Odpovědět
#6
Rozhodl jsem se, že toto rozšíření bude pro původní edici hry! Samozřejmě, že je možné že bude časem přepracováno i do Nové edice.

-Do přílohy přikládám první tři kartičky s Pražským orlojem. Mrknutí

Přiložené soubory Miniatury
           
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#7
Kartičky se povedly :)
[-] 1x   Chmura
Odpovědět
#8
Finální verze kartiček s pražským orlojem. Vítěz

 -Již uveřejněné kartičky byly ještě dodatečně upraveny! Mrknutí  Doufám, že se vám budou líbit!

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
Odpovědět
#9
Tak jsem dnes konečně dokončil startovní 4 kartu k rozšíření Orloj!

Vše by mělo fungovat následovně:
 Na začátku hry bude na této startovní kartě bude umístěna figurka (mohla by mít bílou barvu) na hodiny s číslem 1. Ve chvíli, kdy bude rozšířeno město ve kterém je umístěna kartička s orlojem a případně může na právě přiloženou kartu umístit svoji figurku. Poté je hra přerušena. A hráč, který tuto kartičku přiložil hází kostkou. O hodnotu, která padne na herní kostce posune bílou figurku na startovní kartě o příslušný počet pozic v případě, že padne číslo větší než 4 figurka projde znovu přes toto číslo na příslušnou pozici.

Nyní následuje akce, které jsou zobrazeny na příslušných přesýpacích hodinách (1 - 4)!
Hráč vybere jednu ze tří variant:
A) Vybere první akci hodin.
           nebo,
B) Vybere druhou akci hodin.
           nebo,
C) Vybere obě akce hodin

Po dokončení akce přesýpacích hodin, dojde k započtení bodů.

Akce:

1) ANDĚL -
    SMRT -

2) PÝCHA -
    SKROMNOST -

3) LAKOMSTVÍ -
    ŠTĚDROST -

4) ZÁVIST - První hráč ztratí 10 bodů (ihned si je odpočte na počítadle bodů)
    SOUCIT - Poslední hráč získá 10 bodů (ihned si je započítá na počítadle bodů)

-Zatím mám rozmyšlenou akci u přesýpacích hodin číslo 4. Jestli má někdo z vás nějaký návrh na příslušné akce, které by odpovídali příslušným vlastnostem tak sem s nimi!


V příloze jsou kompletní hodiny osudu. Mrknutí

Přiložené soubory Miniatury
   
Chmura Zelený meeple
[-] 2x   Petr Chytka, Seli
Odpovědět
#10
Nápad:

Anděl - hráč vybere jednoho z protihráčů, který může umístit svou figurku na hrací plán, i když není zrovna na tahu.  
Smrt - hráč vybere jednu figurku protihráčů, "která musí zemřít". Tzn. vrací se do zásoby daného protihráče.
[-] 2x   Chmura, Petr Chytka
Odpovědět




Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)