6 196 Příspěvky: Poděkování obdrženo:7 884 10/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
14.6.2018, 15:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14.6.2018, 17:45 uživatelem Chmura.)
RYTÍŘ NA KONI (Koník + Meeple pro hru CARCASSONNE 1.0 + 2.0) NÁVRH PRAVIDEL
-Každý hráč, by ke svým figurkám obdržel jednu figurku koníka ve své barvě. Figurku koníka nelze použít samostatně, ale jen ve spojení s jezdcem. Figurka umístěná na figurku koníka by se stala Rytířem na koni (Na koníka lze umístit jen meepla, nebo velkého meepla.).
- Rytíře na koni lze použít stejně jako ostatní základní, nebo velké figurky. Jen s jednou výjimkou, rytíře na koni nelze umístit jako sedláka.
-Při bodování se však v příslušné krajině (na cestě a ve městě) počítá jako 2 základní figurky (v případě, že jezdec je základní figurka), nebo se počítá při bodování jako 3 základní figurky V případě, že jezdec je velká figurka. Rytíř na koni nezdvojnásobuje, ani neztrojnásobuje počet získaných bodů, pouze přináší do převahy sílu dvou běžných figurek.
-Po vyhodnocení se vrací k hráči a může být použita při příštím tahu.
Jak se vám líbí návrh pravidel?
Chmura
3 080 Příspěvky: Poděkování obdrženo:3 255 2/2014 Registrace:
South Moravian (Czechia)
Není to špatné, trošku podobnost s fantomem? Co ostatní? Díky @ Chmura !
271 Příspěvky: Poděkování obdrženo:234 9/2017 Registrace:
Jihovýchod (Česko)
Co takhle si toho koně nějak zasloužit a nedávat ho hned do začátku. Třeba za uzavření města s erbem - meeple by se stal rytířem :), nebo za prvních 50 bodů.
6 196 Příspěvky: Poděkování obdrženo:7 884 10/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
(14.6.2018, 15:57)Eldenroot Napsal(a): Není to špatné, trošku podobnost s fantomem? Co ostatní? Díky @Chmura !
S Fantomem? Ne, e!
-Hráč si musí vybrat, zda umístí rytíře na koni (zde zvolí jestli na koníka posadí základní, nebo velkou figurku), nebo malou, či velkou figurku (z těchto tří možností si vybere pouze jednu). Fantoma lze použít současně s jakoukoli předchozí volbou.
Chmura
3 080 Příspěvky: Poděkování obdrženo:3 255 2/2014 Registrace:
South Moravian (Czechia)
(14.6.2018, 16:33)PetrM Napsal(a): Co takhle si toho koně nějak zasloužit a nedávat ho hned do začátku. Třeba za uzavření města s erbem - meeple by se stal rytířem :), nebo za prvních 50 bodů.
Toto se mi líbí podstatně víc! Mít ho za zásluhu a jen třeba za město, kde budou 2 a více orbů?!
6 196 Příspěvky: Poděkování obdrženo:7 884 10/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
(14.6.2018, 20:37)Eldenroot Napsal(a): (14.6.2018, 16:33)PetrM Napsal(a): Co takhle si toho koně nějak zasloužit a nedávat ho hned do začátku. Třeba za uzavření města s erbem - meeple by se stal rytířem :), nebo za prvních 50 bodů.
Toto se mi líbí podstatně víc! Mít ho za zásluhu a jen třeba za město, kde budou 2 a více orbů?!
Proč ne! Teď je už jen objednat!
Chmura
271 Příspěvky: Poděkování obdrženo:234 9/2017 Registrace:
Jihovýchod (Česko)
Ještě mě napadá, aby se ten rytíř ještě více odlišil od velkého meepla. Co takhle v přípípadě, že hráč získá převahu ve městě nebo na cestě připojením kartičky s rytířem, vyhnal by soupeřovy figurky - vrátily by se zpět hráči. Tohle pravidlo by se dalo použít jen jednou pro dané město, tj. pokud by protihráč poté znova do města připojil kartičku s figurkou, už by tam zůstala.
6 196 Příspěvky: Poděkování obdrženo:7 884 10/2014 Registrace:
Jihozápad (Česká republika)
(14.6.2018, 21:12)PetrM Napsal(a): Ještě mě napadá, aby se ten rytíř ještě více odlišil od velkého meepla. Co takhle v přípípadě, že hráč získá převahu ve městě nebo na cestě připojením kartičky s rytířem, vyhnal by soupeřovy figurky - vrátily by se zpět hráči. Tohle pravidlo by se dalo použít jen jednou pro dané město, tj. pokud by protihráč poté znova do města připojil kartičku s figurkou, už by tam zůstala.
Zní to zajímavě, ale nevím jestli už by to nebylo moc! Už takhle bude mít rytíř na koni hodnotu 3 základních figurek a to už celkem slušně ovlivní převahu ve městě!
Při umístění rytíře na koni na cestu by šlo získávat další body "jízdou" po cestě.
-Při prodloužení cesty na které je umístěn rytíř na koni (a neumístění figurky) může cestovat po cestě (od kartičky na které stojí se vydá nakonec cesty a podle toho kolik kartiček přejde tolik získá bodů).
Chmura
271 Příspěvky: Poděkování obdrženo:234 9/2017 Registrace:
Jihovýchod (Česko)
(14.6.2018, 21:33)Chmura Napsal(a): (14.6.2018, 21:12)PetrM Napsal(a): Ještě mě napadá, aby se ten rytíř ještě více odlišil od velkého meepla. Co takhle v přípípadě, že hráč získá převahu ve městě nebo na cestě připojením kartičky s rytířem, vyhnal by soupeřovy figurky - vrátily by se zpět hráči. Tohle pravidlo by se dalo použít jen jednou pro dané město, tj. pokud by protihráč poté znova do města připojil kartičku s figurkou, už by tam zůstala.
Zní to zajímavě, ale nevím jestli už by to nebylo moc! Už takhle bude mít rytíř na koni hodnotu 3 základních figurek a to už celkem slušně ovlivní převahu ve městě!
Při umístění rytíře na koni na cestu by šlo získávat další body "jízdou" po cestě.
-Při prodloužení cesty na které je umístěn rytíř na koni (a neumístění figurky) může cestovat po cestě (od kartičky na které stojí se vydá nakonec cesty a podle toho kolik kartiček přejde tolik získá bodů). No ještě by se to dalo udělat tak, že po vyhnání ostatních by rytíř přišel o koníka - vrátil by se hráči. Bylo by pak reálnější o město ještě soupeřit. Navíc by se využilo oddělitelnosti figurek ve hře :) Ježdění s rytířem by asi šlo, ale nevím, jestli by to nebylo už tak nějak nadbytečné.
1 412 Příspěvky: Poděkování obdrženo:2 337 10/2014 Registrace:
Střední Morava (Česká republika)
(14.6.2018, 21:33)Chmura Napsal(a): -Při prodloužení cesty na které je umístěn rytíř na koni (a neumístění figurky) může cestovat po cestě (od kartičky na které stojí se vydá nakonec cesty a podle toho kolik kartiček přejde tolik získá bodů).
toto je z přes kopec a údolí a popravdě mi to přijde hodně divné zskávat body za "nic" jen přiložíš kartu a bez uzavření máš body...postrádá smysl Carcassonne...
|