(14.6.2018, 22:20)PetrM Napsal(a): No ještě by se to dalo udělat tak, že po vyhnání ostatních by rytíř přišel o koníka - vrátil by se hráči. Bylo by pak reálnější o město ještě soupeřit. Navíc by se využilo oddělitelnosti figurek ve hře :)
Tahle alternativa se mě velice líbí!
-Myslím, že soupeřit by určitě šlo, vždyť i ostatní hráči budou mít k dispozici Rytíře na koni.
(14.6.2018, 22:45)šmoula Napsal(a):(14.6.2018, 21:33)Chmura Napsal(a): -Při prodloužení cesty na které je umístěn rytíř na koni (a neumístění figurky) může cestovat po cestě (od kartičky na které stojí se vydá nakonec cesty a podle toho kolik kartiček přejde tolik získá bodů).
toto je z přes kopec a údolí a popravdě mi to přijde hodně divné zskávat body za "nic" jen přiložíš kartu a bez uzavření máš body...postrádá smysl Carcassonne...
Přišlo mě to jako celkem dobrý nápad. Když tě soupeř umožní takto sbírat body a předčasně ti neukončí cestu...
Chmura