3.3.2018, 20:20
Nikoho nenapadají pravidla pro Kartičku Spiel 17?
Chmura
Vítejte na fóru věnovanému deskové hře Carcassonne! x
Spiel 14, 15, 16 a 17 - Pravidla téma založeno uživatelem Chmura - 11.6.2017, 12:18 Uživatele, kteří přidali do tohoto tématu příspěvek: [ZRUŠIT filtrování příspěvků] 8 8 1 3 1 |
A co třeba takhle???
V Carcassonne se právě konají velké trhy. Do města míří spousta trhovců s povozy plnými zboží. Před branami se jich několik v tlačenici srazilo a zboží se vysypalo na zem. V nastalém zmatku se trhovci začali dohadovat, kdo je za nehodu vinnen. Situaci musí uklidnit až stráž, která se nachází za hradbami města. Ten kdo kartičku k městu přiloží, z něj může vybrat jednoho rytíře stojícího v rozestavěném městě a přesunout ho před brány na právě přiloženou kartičku (Spiel 17). Ve svém tahu si tedy neumísťuje žádnou svojí figurku. Odebraný rytíř se již nebude započítávat do převahy rytířů ve městě (může se tím změnit poměr převahy). Tímto způsobem nelze "vyřadit" velkého rytíře. Po uzavření města se město vyhodnotí dle běžných pravidel a tato "vyřazená" figurka se vrátí zpět do zásoby hráče společně s ostatními figurkami. Druhá varianta: lze vyřadit i velkého rytíře (figurku za 2 body z [Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.] ).Ještě by se možná dalo zvážit přidělení například 2. bodů tomu vyřazenému rytíři, ale určitě by zůstal stát na kartičce (Spiel 17) až do uzavření města uvězněn.
5.3.2018, 12:44
Perfektní, nápad i text se mi moc líbí!!!
12.4.2019, 14:21
Rád bych tímto oslovil všechny uživatele fóra, aby se pokusili vymyslet pravidla, která by pasovala na kartičku Spiel 18.
[Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou zobrazit URL odkazy - klikněte ZDE pro přihlášení/registraci.] (Velikost: 171,16 KB / Nahráno: 12.4.2019, 14:14 / Stažení: 21x)Pokud by se sešlo vícero návrhů mohli bychom o vítězi hlasovat. Předem děkuji za zamyšlení se.
12.4.2019, 15:16
Tak sem s nápady! :)
Když se prozatím nikdo neměl k žádnému návrhu pravidel, tak to zkusím sám.
Návrh 1. Kartička by mohla být škodící: např. během jejího přiložení k již obsazené louce (loukám), by umožnila odstranit figurky (sedláky), kteří by byly s touto kartičkou v době přiložení propojení. Návrh 2. Kartička by mohla být propojovací s bonusem pro majitele (toho kdo jí přiloží): "kruhový objezd" by propojil všechny cesty a figurka by se mohla položit na vepříka uprostřed "kruháče". Dokud by se všechny konce cesty neuzavřely, musela by tam stát. Potom by se vyhodnotily všechny cesty a ten kdo by na nich měl převahu, společně s tím kdo by měl ve vlastnictví "kruháč" by dostali body. V případě převahy majitele "kruháče" i na cestách, by hráč dostal body 2x (jednou za "kruháč" a podruhé za převahu). Která možnost se vám zamlouvá víc? Popřípadě ještě lépe: navrhněte pravidla pro kartičku Spiel 18 sami...
22.4.2019, 19:02
Taky se přikláním k variantě č. 2
|
|