Carcassonne FÓRUM
RÉBUSY Rébus č. 4 - Německé hrady - Verze k tisku

+- Carcassonne FÓRUM (https://www.carcassonneforum.cz)
+-- Fórum: Carcassonne (https://www.carcassonneforum.cz/forum-4.html)
+--- Fórum: Rébusy a hádanky (https://www.carcassonneforum.cz/forum-59.html)
+--- Téma: RÉBUSY Rébus č. 4 - Německé hrady (/thread-907.html)



Rébus č. 4 - Německé hrady - Eldenroot - 11.4.2016

Hádanka č. 4 - Německé hrady

[Obrázek: AWTjwsN.png]

Kolik bodů má hráč?
* červený
* modrý
* zelený
* žlutý

Odpovědi jen a pouze do SPOILERu - kliknout na červený vykřičník v editoru a vložit odpověď mezi 
PHP kód:
[spoiler]VAŠE ODPOVĚĎ[/spoiler

ŘEŠENÍ HÁDANKY:



RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - peťul - 11.4.2016



EDIT:
Zjistil jsem že mám špatně spočítanou jednu oblast.



RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - Asusik - 14.4.2016

Tak by mně zajímalo, jak jsem přišel na to, že za dokončenou cestu/město je  za úsek na hradě bonus dva body místo tří.
Teď už si to budu určitě pamatovat  Zmatený


RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - Eldenroot - 18.4.2016

Řešení doplněno do prvního příspěvku :)


RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - peťul - 18.4.2016

Přináším vám řešení rébusu v češtině a také troch jiné výsledné hodnoty.
• V původním řešení tohoto rébusu se malé město ze dvou kartiček počítá za 4 body.
• Dále se v tomto rébusu trojúhelníkové kartičky počítají způsobem, s kterým moc nesouhlasím. Jako že každá trojúhelníková kartička se počítá zvlášť. Jestli tyto kartičky počítat zvlášť nebo dohromady o tom se na zahraničních fórech vedou velké diskuse. Nicméně já jsem pro, počítat dvě trojúhelníkové kartičky tvořící čtvereček jako jednu.




RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - Eldenroot - 18.4.2016

Díky! Tak dle pravidel se vždy počítalo dvoukartičkové město za 4 body. Jen do návodu poté přidali, že je možnost udělat výjimku a počítat takovéto malé město pouze za 2 body. Problém je, že toto se liší napříč jednotlivými verzemi pravidel a výrobců i jazykové mutace. Příště to bude nutné v rébusu upřesnit. Kloním se k verzi za 2 body (tak to i hrajeme od začátku doma, preferuji tuto možnost, ikdyž jsem se setkal už i s vášnivou debatou s mými přáteli, kdy jsme každý chtěli hrát tu svou variantu). 

Ohledně trojúhelníkové kartičky (půlky) - zde se spíše klaním k počítání jako 2 ks kartiček - proč? Jsou to dvě samostatné karty, které se hrají postupně a ne v jednom kole jako u klasické karty. Taktéž každou z nich mlže přiložit jiný hráč.


RE: Rébus č. 4 - Německé hrady - Asusik - 19.4.2016

(18.4.2016, 17:01)Eldenroot Díky! Tak dle pravidel se vždy počítalo dvoukartičkové město za 4 body. Jen do návodu poté přidali, že je možnost udělat výjimku a počítat takovéto malé město pouze za 2 body. Problém je, že toto se liší napříč jednotlivými verzemi pravidel a výrobců i jazykové mutace. Příště to bude nutné v rébusu upřesnit. Kloním se k verzi za 2 body (tak to i hrajeme od začátku doma, preferuji tuto možnost, ikdyž jsem se setkal už i s vášnivou debatou s mými přáteli, kdy jsme každý chtěli hrát tu svou variantu). 

Ohledně trojúhelníkové kartičky (půlky) - zde se spíše klaním k počítání jako 2 ks kartiček - proč? Jsou to dvě samostatné karty, které se hrají postupně a ne v jednom kole jako u klasické karty. Taktéž každou z nich mlže přiložit jiný hráč.

S těma půlkama to má logiku u cest.
Jen se mi pak zas nelíbí, že třeba k uzavření hradu z jedné strany stačí 1 půlka (dle pravidel a třeba i špatně natočená)
Navrhuji - Hrad neuzavřen - viz. Hrad 1 - 13 bodů, figurka zůstává na hradu
                Hrad uzavřen - viz. Hrad 2 - 13 bodů, figurka se vrací
Na dotvrzení přikládám podobu viz. Hrad 3 - tomu hradu vlevo dole k uzavření dle mne schází 5 kartiček + 1 půlka.


This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.